Tuesday 8 February 2011

things

Hát, mostanában nem írok túl sok érdekes dologról. Na de egy kívánságlista-szerű valamit megosztok most veletek a bibis ujjammal együtt.



Először a csúnyábbik rész: a bal kisujjam. A szombati születésnapi bulim alkalmával félig-meddig leválasztottam a körmöm az ujjamról - ne kérdezzétek, hogyan, mert nem emlékszek.
Azóta elmentem a műkörmösömhöz és leszedettem vele, hát jó ronda. Valami krémmel kell majd kenegetnem. Pénteken megyek leszedetni az összes körmöm, pihentetem őket egy kicsit, mert már kettő félbetört, milliomegy félig lejött, ez most felszakadt... Nem árt nekik egy kis nyugi.


Mivel kaptam harmincezer forintot szülinapomra rokonoktól, kattog az agyam, hogy mégis mire költsem el. Nem akarom az egészet elboronálni, de futná belőle a hőn áhított EOS Candy Brown lencsékre, Diamond Lash pillákra és talán Candy Doll "ajakalapozóra" is (, ami ugye nude ajkakhoz must-have item).
Egyetlen gondom van: mivel 18 lettem, lejárt az előző bankkártyám és amíg nem postázzák ki az újat, nem tudok rendelni semmit.


Úgyhogy egyelőre várok, írogatom az e-felvételim, nyomtatom a végtelen mennyiségű tételt és szenvedek
Kényszerem van arra, hogy valami új blog design-t telepítsek, de egy megfelelőt sem találok! Na mindegy. 

Ezidáig nem nagyon linkeltem videót; és túl nagy anime fan sem vagyok már... De ez az AMV annyira megfogott, hogy elkezdtem nézni a Soul Eater-t. Elég kommersz és unalmas, de szeretem a szellemeket és ha már elkezdtem...

No comments: