Saturday 19 February 2011

orders *3

Egyszerűen megszállotja vagyok az online vásárlásnak! Mégpedig azért, mert imádok levelet vagy csomagot kapni - még akkor is, ha az, ami benne van, nem az enyém lesz végül...
Két embernek rendeltem legutóbb a PinkyParadise-tól körlencséket. Az egyiket még én is továbbítom postán, a másikat bátorkodtam kicsomagolni egy fotó elejéig.

Jobb alsó sarokban: Dueba PopC Dark Green

Egyébként nagyon megéri a PP-től rendelni
Korrektek, gyorsak, és amint ti is láthatjátok, biztosra mennek, hogy ne törjenek össze a lencsék. Amikor legutóbb rendeltem tőlük, még három réteg bubispapírba csomagoltak minden párat, most pedig ebbe a (megjegyzem, sokkal cukibb ) rózsaszín... izébe? Fogalmam sincs, mi ez.
Minden lencse mellé kapsz egy ajándék állatkás tartót (itt zöld víziló és narancssárga malac), ami szerintem irtó rendes tőlük. Legalább nem egy sima, uncsi, átlátszó tartóban fognak ázni a lencséid, hanem ilyen egyedi cukiságokban.
Néhány gaijin gal, aki szponzorálja a PinkyParadise-t, tehát rendel tőlük lencsét, aztán rendre készít mindegyikről egy jó hosszú kritikát - szóval néhányuk ajánl discount kódot. Azért nem akciós kódot írok, mert a rendelésed árából csak 0.01$-t spórolsz meg, DE minden pár lencse mellé kapsz valami kis ajándékot! Én most kaptam emellé a rendelés mellé egy olyan frufrutartó izét, amit már anno beszereztem, meg egy kollagénes szemkarika-maszkot. Ilyet is próbáltam már egyszer, nem rossz.

Discount kódok
Eki kódja: ekilove
Jenny kódja: sushicat
Megj.: Ezeket a kódokat bármennyiszer fel lehet használni, de egy rendeléshez csak egyet!

1 comment:

Viccu said...

Húúú tényleg megéri PP-ről tiszta aranyos dolgokat adnak *o* Csak én innen a drágaság miatt nem merek ><. [am Byou vagyok voltam XD jobban szeretem a Viccut]