Tuesday 22 February 2011

orders *4


Rászántam magam, hogy ha már van pénzem, rendelek japán újságot is. (≥∇≤) Az EGG és a PopSister márciusi számára esett a választásom. Ezek a kedvenc gal magazinjaim, Kanako és Tsu-chan pedig a kedvenc modelljeim, akik épp a borítókon vannak, szóval... [ GOOD DEAL ]
Remélem, gyorsan megjönnek majd! Asszem elkezdem gyűjteni az újságokat, persze nem minden havi számot, rámenne a gatyám is. (^_^);;

(Enyhén látszik csak a blogon, hogy vásárlásmániás vagyok... xD)

3 comments:

Viccu said...

Én most éppenség Shoxx magazint akarok rendelni, mert ehm az elején és benne is a Nightmare gitárosa meztelenkedik *v*

Timi said...

5500-ért van legolcsóbb, de megtaláltam! x3 Tiszta büszke vagyok magamra. :D

http://cgi.ebay.com/SHOXX-218-APR11-JAPAN-MAG-SAKITO-Nightmare-POSTER-/150569006607?pt=Magazines&hash=item230e9cb60f

Viccu said...

ahh igen ez az TOT, már csak anyumnak rá kéne rakni a spórolt pénzem, megfogadtam amit mondtál XD bár kicsit többet raktam félre XD úgy lett 1200 aztán könyörögtem hozzá és végül lett 5000 ft-om XDD bárcsak mindig ilyen könnyem menne XD