Wednesday 2 February 2011

daily outfit?

Sweater ♥ MY77
Necklace ♥ Claire's
Boots ♥ New Yorker

Bal oldal: no pilla; jobb oldal: van pilla.
Benéztem ma a halasi dm-be és vettem szempillát (az egyetlen fajtát). A márkájuk Wimp'rs, vagy miszösz. Nagyon tetszenek, egész természetesnek hatnak! Egyelőre nem döntöttem el, kell-e vágni belőle vagy sem.
Amit feljebb láthattok, az egy ún. "daily outfit". Sok gyaru szokta lefotózni azt, amit aznap viselt. Igaz, én még elég csíra vagyok ahhoz, hogy igazi gaijin gal legyek és a szereléseim se olyan menők... De azért néhanapján fogok ilyeneket csinálni.

6 comments:

mia said...

jól áll ez az összeállítás (harisnya nélkül még jobb lenne csak hideg van hozzá ügye :D) és nagyon csinos az alakod ! TwT
szerintem jó lenne egy kis tupír a hajadba, nem feltétlenül a fejed tetején, hanem oldalt, úgy dúsabbnak tűnik és galosabb ^^ (minél nagyobb annál jobb :D)
és ha még nincs, szerezz be rózsaszín arcpirosítót (azt hiszem a dm-ben is lehet kapni szép élénket), mert az tényleg sokat jelent egy gal sminknél ^^
éés még valami, nem nagyon látom a szemed ezen a képen, de próbáld ki, hogy milyen, ha alul csak a külső felét húzod ki. valahogy így: http://1.bp.blogspot.com/_r_sXavto1Hs/TG4B2OdsjPI/AAAAAAAAAV4/XoH8VeCVOrY/s400/z211913313.png
a lényeg hogy ne félj több sminket hordani >w<
remélem tudtam segíteni ^^

Timi said...

@Mia: Szoktam pirosítót használni, de ma ilyen lusta napom volt. A szemem pedig ki szoktam húzni úgy, de nem muszáj minden nap fullosnak lennem, ne? :P Vettem már tupírfésűt, de még sajátítom a technikát. =w= ""

mia said...

jó igaz.. tupírfésű? o.o olyanról még nem hallottam, én sima fésűvel szoktam csinálni, vagy ha sietek, akkor hajkefével xD

Timi said...

@Mia: Olyan, hogy az egyik fele sűrű fogú fésű, a másik pedig ilyen... választékhúzó hegyes b.szbasz, nem tudom. xD

mia said...

jaaa olyat láttam már, de nem tudtam hogy tupírozásra való xD

Wolfy said...

Le a túlsminkeléssel!
Kérlek, azért ennyire ne biztassátok! :D
Én szeretem a Timimet természetesen, úgy jó, ahogy van. Azon javítani már nem lehet és nem is kell. :p