Monday 7 February 2011

Bday gifts


Igen, az két bilincs, alattuk pedig egy, khm, szerelmi kocka. A pink puha, a tigriscsíkor szorosabb.




Fruzsitól kaptam ezt a tükrös nyakláncot. Annyira szép, és olyan régóta vadásztam már ilyenre! Ezt viseltem a vasárnapi családi összejövetelre.


"Birthday girl" kitűző egy kedves osztálytársamtól. Egész este viseltem tegnap, olyan különlegesnek éreztem magam miatta!


Ezt a képet kicsit... elb.sztam. Egy gyönyörű kis kézzel kikent dobozka, benne cseresznyés és mentolos cuccokkal~


Notesz, kézzel készített tűzzománc kép, ami nekem olyan Fekere Lamoure kicsit , meg egy gyertya.


A feljebb látható kép készítőjétől egy nyaklánc...


Na ezen besz.rtam. Új digitális rajztábla. De MEKKORA!

Ez egy olyan kis fa-izé, amit beleteszel a tartójába, meglocsolod, és kivirágzik.

1 comment:

Wolfy said...

Képzelj ide valami nyálcsorgatós smileit. :)