Wednesday 16 February 2011

PP order

Tegnap megjött a postán az új bankkártyám, úgyhogy végre tudtam rendelni! Sajnos a Candy Doll ajakalapozója kifogyott a raktárról (a Diamond Lash Dolly Eye-jal együtt), úgyhogy azom nem lesz egyelőre.

De akkor mit is rendeltem?
   EOS Candy Brown lencséket
   Diamond Lash Fairy Eye pillákat
   Rohto Lycée szemcseppet




A nagy hévben teljesen elfelejtettem, hogy pénteken mennék kontaktlencsés vizsgálatra, úgyhogy küldtem egy levelet a PinkyParadise-nak, hogy még ne állítsák össze a csomagot. Valószínűleg erősebb lencsék kellenek majd...
Remélem, a 14.5 mm-es lencsék nem fognak hülyén kinézni a szememben - ha mégis, hát megszívtam. Korábban már volt egy pár ekkora lencsém, Big Dueba DM23-as. Szörnyen nézett ki.

Dolly Eye-ból Fairy Eye lett, mert ez utóbbiakról is jó kritikákat olvastam. Csak azért a Dolly Eye a Popteen-listában is No.1... Mondjuk ez a típus kicsit gal-osabb.
Következőleg a Little Devil fél pillákat akarom beszerezni a Diamond Lash-tól.

Mindig is szerettem volna Rohto szemcseppet, mert ódákat zengenek a márkáról! Szépen kifehéríti és erősen hidratálja a szemet. Meg a csomagolás is cuki. Ne?

12 comments:

Viccu said...

Lehet szemformától is függ milyen lencse is áll jó, nem akarok nagyon beleszólni, azok a szempillák nagyon szépek *o*. Le kéne szerelnem apumat pénzel **,. Aztán valami apróságot rendelni ><, de ebből mindig majd lesz.. ._.".

Timi said...

Hát, szerintem a szemed formája nem számít sokat, mivel sminkkel bárhogyan lehet alakítani. Csak a régi 14.5 mm-es lencséimhez nem nagyon sminkeltem. xD Pfejpfej.
Tegyél félre minden nap egy százast a zsebpénzedből, egy hónap alatt egész szép kis summa tud összegyűlni. :D Mondjuk én is inkább akkor költekezek, amikor bőven van miből. Meg mikor nagyon "kell" valami. xD

Viccu said...

jhaa ohh XD, ezt megfogadom XD csak nem minden nap kapok aprót XD de most félre rakok egy kis valamibe XD, aztán majd csak összejön valamennyi owo. amúgy mekkora lencse kényelmes még egy nem ázsia szemnek? mert pl egy 15mm már elég durva owo.

Timi said...

@Byou: Az, hogy mekkora, nem befolyásolja, hogy mennyire kényelmes. :) Az inkább a vastagságától függ. Azért nem szabad sokáig a szemedben hagyni a körlencsét, mert mivel vastagabb, nehezebben ereszti át magán az oxigént és sokkal könnyebben kiszárítja a szemed, mint egy sima kontaktlencse.
A mérete inkább a behelyezésnél okozhat problémát, ha kis szemed van. :D Mondjuk erre meg van megoldás. Vagy 1. meghajlítod a lencsét, a közepét pedig betétel után "nyomod rá" a szemgolyódra, vagy 2. először az alsó, aztán a felső szemhéjad alá csúsztatod be. Meg az a jó, hogy ha van is alatta egy kis levegő, pislogsz és az kimegy alóla. Szal... ja. Bocs a szófosásért. xD
Ja, még valami. xD 15mm-es lencsék nem nagyon vannak, eddig amiről tudok, hogy TÉNYLEG 15mm-es, az a Geo XTRA szériája, ami nemrég jött ki. Sok helyre kiírják, hogy 15, 16 meg 17mm, mellé kisbetűkkel meg, hogy "effekt". :D Szóval a legtöbb helyen kamu és maga a lencse ált. 14.5 vagy 14.7mm-es.

Viccu said...

semmmi gond, szeretek olvasni XDD. jhaa igen erről hallottam hogy nem annyira légáteresztő mint egy rendes lencse, hát vagy én is ha lesz rendelek szemcseppöt és putty XD tudok majd cseppenteni. Jha igen én is így néztem hogy WTF ekkora lencse..az már brutális.. Hát nem igazán kicsi a szemem owo olyan közepes owo. Szóval remélem nem adódnak gondok, egyik barátnőm is már nagyon érdeklődik utána, olyat szeretne ami barna és világosabb valami ilyesmi..mert ezt mutattam neki. http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lfu3q9CeXh1qa505to1_1280.png?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1297970795&Signature=FBqQb9XOSTS9a6jE5g1iiJ%2F43f8%3D de nem jövök rá milyen lehet, geo biztosan..de melyik széria passz XDD. Mondtam neki hogy van ilyen olcsóbb rendelési mód owo remélem még van XD. Gondoltam tőled kérek tanácsot, te már jobban tudhatod a dolgokat mint én. Jha és van egy videó amin kihültem hogy mekkora a lencse..lehet ez is kamu..de elég érdekes.. http://www.youtube.com/watch?v=CIEsSc6oCSg

Viccu said...

ha lenne jó a képhez a link, akkor itt van ez http://gyarustyle.tumblr.com/post/3010736244

Timi said...

Nem, ez nem Geo. :P Egyébként addig ok, hogy mindenki istenítni a Geo-t, hogy wíí de olcsó meg f.szom, de a legkényelmetlenebb márka. Az egy Barbie lencse, amit kinézett, mégpedig King Size Circle Brown. (Vicces, hogy első ránézésre tudom... xD) Itt egy jó kis review a pink változatáról: http://www.ekiblog.com/2010/09/barbie-king-circle-lens-in-pink-review.html . Videó is van hozzá, így jobban láthatod, hogy milyen. Egyébként nem világos maga a lencse, de ha eleve kicsi az íriszed, a halo effekt világos lesz, mint a Geo Nudy-nál.
Az az olcsó rendelés meg csak Geo lencsékre vonatkozik, meg ahogy most néztem, BB krémekre. Ahonnan én szoktam rendelni, meg rendelek most is, ott 6300,- szállítással együtt. (Ez egy elég drága lencse... xD De a japán modellek körében iszonyat népszerű, mindenhol ott van.)
Az iFairy lencse pedig tényleg akkora. Vagy kicsi a szeme a csajnak, vagy nagy fajta 14.5mm-es az a lencse. :D

Viccu said...

Értem x3, húhh owo azért az már nem semmi XDD kissé ehmm drága. Köszönöm a segítséget x3.

Timi said...

Egy évig használható, ha jól ápolod, valamivel tovább is. Egy sima kontaktlencse egy hónapra 3000,-, ergo egy évre 36000.- .
De igen, nagyon olcsó. :DD

Viccu said...

Igen próbáltam utána nézni a dolgoknak találtam egy két jó dolgot, de majd később XD biztosan kérdezni fogok. Sima kontaktlencse remélem egy jó ideig nem kell, meg majd megyek szemészetre, Eee..egy idióta kérdés TOT vajon érdemes nekem is tricia give away-én résztvenni? TT mert láttam hogy 18 alatt csak szülő engedély és müüü. tiszta aranyos dolgokat lehet rendelni. nem akarok el galosodni owo, csak tetszik pár dolog. Mert én inkább innen onnan kaparok össze dolgokat hogy alakítsak magamon XD (huuhhúú XD).

Timi said...

Szerintem nyugodtan jelentkezz. xD

Viccu said...

Sajnálom hogy fárasztalak XDDD próbacseresznye XDD.