Monday 28 February 2011

gaijin gals in japanese TV

Az általam követett gaijin gyaruk közül nem is egy szerepelt már a japán televízióban, mint külföldi szenzáció. Oké, egyelőre csak két videóról tudok, amik közül az egyik egy egész galsa-t mutat be - a híres kaliforniai Diamond Gals kört!


Elsőként a Diamond Gals-os videót mutatnám be. Az NTV csatornán, a Sekai no Kuchikomi Atsumemashita (Pletyák a világ körül) című műsor keretében kerültek adásba a lányok. 
A róluk szóló rész nagyrészt a gal code-jukra épül, van benne egy-két megrendezett jelenet, valamint úgy vannak beállítva, mintha megszállott Tsubasa-rajongók lennének. Szóval összességében van benne egy-két furcsaság, de szerintem nagyon jóra sikerült!


Az infókat Tricia Isabela blogjából csórtam, aki ugye diamond gal. Az eredeti bejegyzést sok-sok infóval megtalálhatjátok ITT!


A másik videóban nagy idol-om, Sara Mari szerepel, aki egy szerintem elég népszerű gaijin gal. Érdemes róla tudni, hogy körülbelül csak egy éve igazi "gyaru", de iszonyatosan gyorsan fejlődik és eszméletlen rokku stílusa van.
Sara Mari a Kawaii TV adásában szerepelt, egy, a Big Gyaru Me2-re igyekvő gaijin gyaru-ként. Szerintem a videóban ő nézett ki az egyik legjobban. Imádom a csajt! Nagyon inspiráló.
Az ő videóját nem sikerült beszúrni... (^_^);;

Ezeket az infókat szintén csórtam fordítottam, az eredeti posztot Sara Mari blogjában találhatjátok meg, pontosabban ITT!

No comments: