Sunday 23 January 2011

prsnl thngs

Úgy döntöttem, csakazértis lesznek személyes posztok. Máskülönben havonta kb. csak egyszer posztolnék. Meg amúgy is, ez az én blogom. Hát nem? Hát de. Na ez az.

Pénteken visszatért az önbizalmam a vezetéshez. Egész jól ment; csak egyszer fulladtam le. Egyre jobban ráérzek. Menni fog ez!
Szombaton pedig rendbe szedtem magam és indultam is a drágaságomhoz~ Olyan jó, hogy vele lehettem, még ha csak ilyen kis időre is! A szerelem, azt hiszem, tényleg átsegít a rossz pillanatokon.
Ja, igen - meg kell tanulnom uralkodni az érzelmeim felett, meggondolni a mondanivalóm és nem magamra venni mindent. Ha valakinek nem tetszek, ez van! C'est la vie. A dolgok úgyis változnak; ha ennek így kellett lennie, így kellett lennie. És dot.
Ah, amúgy az utóbbi időkben aktívabb lettem film- és animenézés terén. Oké, csak egy animét nézek, de az meg nagyon cuki. Filmek, amiket (most már) nagyon szeretek: Going Postal, Blöff, Scott Pilgrim a világ ellen. Jó, csak három, de ez nálam soknak számít. Az anime pedig, amit nézek a Kimi ni Todoke. Gyönyörűen visszatükrözi a "régi", mindenképpenbeilleszkednivágyó személyiségemet. Csak én sokkal agresszívebb vagyok Sawako-nál. Well duh.

Hát, ennyi. Holnap próbaérettségizek magyarból. (Kakit se tudok...) Most pedig alszok, baibai!  

2 comments:

Wolfy said...

No, csak jó dolog az a korongvilág, nem? :D
Mondanám, hogy térj át fantasyra japánságok helyett, de ugye a párod szerepe az, hogy támogasson, bármit is csinálsz! :)
Blöfföt is én mondtam még anno, vagy azon kívül nézted meg? :)

Timi said...

Japánságokról letérni? Soha. :D
Amikor ott voltam, akkor is mondtam, hogy néztem, de nem vágtad, miről van szó. :P