Monday 3 January 2011

MYV@Hungary 2011/04

Életem egyik legjobb koncertje volt a 2009. októberében tartott Miyavi-banzáj. Ágival és Kamival vért izzadtunk a sok ugrálástól, ordítástól, elmorzsoltunk pár könnyet annál a bizonyos monológnál, a műsor végeztével pedig hullafáradtan, de az élménytől részegen tértünk haza. Miyavi megígérte, hogy egy év múlva visszatér, és - pár hónapos csúszással - most be is tartja az ígéretét.
2011. április nyolcadikán ugyanis ismét koncertet tart szerény kis országunkban, a jól megszokott PeCsában. Hogy megyek-e? Na szerinted?


Ágival azon morfondíroztunk, hogy be kéne öltöznünk valaminek. Ha ezen a ponton bárkinek eszébe jut ama szó, hogy "cosplay", kérem, tartsa magában. Csak valami jó kis cuccra gondoltunk, ami végül talán tényleg cosplay-nek lesz minősíthető, mi biztosan nem fogjuk annak hívni. Csakazértsem.
( Szívesen felhúznék egy kigurumi-t és sminkelném magam ganguro-nak, hogy agrózzam a tizenéves otaku weeaboo tömeget. Még meglátjuk. )

Addig is a jegyeket kéne szereznem. Szereznünk.

3 comments:

Viccu said...

Hohoh Miyavira én is akarok menni, sajnos..előzőre nem jutottam ki, elég rosszul esett. De most remélem sikerülni fog..

Timi said...

Én voltam az előzőn is, valami eszméletlen volt. :D Remélem, sikerül kijutnod. ^^

Viccu said...

Hát azt gondolom.. és remélem..