Saturday 15 January 2011

ELTE-BTK; AP gets


Ma voltam ELTE-BTK nyílt napon, ami során elhatároztam, hogy csakazértis az ELTE-s anglisztikát jelölöm első helyen.  Próba cseresznye. (Meg úgy tűnik, ki vagyok utálva vagy mi...) A két órás általános és még egy órás szaktájékoztató után leléptünk a szüleimmel, mert már egyikünk se bírta az agysorvasztást. Helyette elmentünk az Aréna Plázába vásárolni.
Szerzemények!

ZARA
Szürke, nekem épp derékra jó szoknya; fekete ruha bővülő szoknyával és övvel; kék, húzott ujjú fölső.

H&M
Lazacszínű, vékony sál; kockás aljú pizsama szett; szürke csipkés harisnya; cuki zoknik. 

Claire's
"Love" feliratú, kétujjas gyűrű; nyaklánc, bakancs medállal.

Douglas
Avril Lavigne "Black Star" parfüm. Nézzétek a kis nyakörvet! Behalok.

1 comment:

Wolfy said...

ELSŐ! :D
Amúgy szép cuccok, majd kíváncsi vagyok, hogy áll.