Monday 31 January 2011

dark outside; bright inside?

Bal oldal: ON (Candy Brown *0*) ; jobb oldal: OFF.

Kumicky még azt is el tudja érni, hogy meggondoljam magam - talán tényleg jobb ötlet lenne világosabb helyett sötétebbre festetni a hajam. HA egyáltalán befestetem. 
Na de: Sötét csoki, tejes csoki, avagy kevert csoki? Mindig is tetszettek a két tónusú frizurák, amiknél fele-fele arányban oszlik el a hajszín.  Hmm...


PS.: Rájöttem, hogy nem bírom ki bloggolás nélkül, úgyhogy mégis frisselek.  De gondolom, erre sikerült rájönnötök.
PS2.: Vélemény(eke)t kérek! Kevésbé gal-e a sötét hajú gal?

11 comments:

Wolfy said...

Baj ha nekem úgy jó a hajad, ahogy van? :D

Timi said...

Nem baj, csak... csak nem igazán számít, mert ha nagyon akarom, akkor nagyon. xD Tudod te is. :D A haj alatt pedig én én maradok. Ha ez vigasztal. ^^

zaku-chan said...

szerintem nem a szín a lényeg,hanem ahogy viseled:)

るっちぃ said...

én most akarok világosítani~

de ha barna akkor tejcsoki+feketecsoki keverék mindenképp :)

Timi said...

@Loo: Na, hajrá! (>w<)/ Eredetileg én is világosabb hajat szerettem volna, de mindenki azt szajkózta, hogy nekem a sötét jobban áll. Ez pedig beleszorult a fejembe.
Egyébként linkcsere? :3 Most néztem a blogod, hogy írtál a galcir-ről meg minden, tisztára elérzékenyültem rajta. xD (Mivel ugye a holnap maga az én gyermekem.)

[OFF] Awh, olyan jó érzés, hogy ennyien kommenteltek. ;w; [/OFF]

Viccu said...

Szerintem sötét hajjal ugyan úgy lehet gal az ember, ne függjön már hajszíntől. Én szeretem a sötét hajat szóval az alsó kép jobb az úgy nagyon bejön.

Timi said...

@Byou: Nem állítottam, hogy sötét hajjal nem lehet valaki gal, csak véleményekre voltam kíváncsi. :P Nekem a felső bal, lehet dauert is kéne megint csinálnom. Hmm.

Viccu said...

Ezt én állítom XD nem azért mondtam. Az is aranyos x3

Timi said...

@Byou: Jó, tudom, tudom. xD :D

Viccu said...

Haha, akkor minden rendben XD.

るっちぃ said...

Makotan okidoki :3
csinálok majd oldalt ilyen linkes bizbaszt és majd én is kirakok mindenfélét °w°
nekem igazából eddig akármilyen hajam volt mindenki mondta hogy jó volt~ de akkor is vágyok egy világosvörösesszőkés akármire :D