Sunday 9 January 2011

(katsura)

Avagy paróka, mert a parókák igenis fontos darabjai egy gyaru gardróbjának. Már akinek van ilyen kincse.
Felejtsük el az itthon látott, műanyag szálas, ezerszínű vackokat, és inkább képzeljük azt, hogy skalpot cserélünk valamivel. A japán minőségi parókák ugyanis lehet, hogy drágák, de minőségiek is egyben.
A Cyperous egy nagy internacionális japán parókacég. Internacionális alatt azt értem, hogy akár én is rendelhetnék (és rendelnék is ) egy csinos darabot, ha lenne rá elég pénzem.
De ha valakit esetleg érdekelne az oldal, és emellé nem dadog japánul egy csöppet sem, annak itt egy útmutató parókarendeléshez.










Nagyobb méretért kattintsatok a képekre!
Bemutatom az én álomparókámat is, ami szállítással együtt 11.900¥, vagyis kábé 30.500Ft...


1 comment:

Viccu said...

hmm *o* nagyon szép parkóka, és legalább megtudtam hogy lehet regizni ilyen oldalra, viszont van ez az oldal hogy http://kerashop.jp/ innen is lehet ugyan így rendelni? mert nekem ez az úgymond "stílusom" nincs amúgy igazából de ezek a cuccok jönnek be nagyon, szóval extrém jól néz ki és ahh *o*, ja és rendelés. Van paypal számlán, csak küldésnél vagyok bibibe hogy pontosan hogy kell O3O.