Wednesday 5 January 2011

LEGO*diary


Nagy megszállottja vagyok... a határidőnaplóknak.
Elég rossz a memóriám és addig-addig tömködték a fejem az "akinek nincs esze, annak legyen notesze" hangzatú mondással, hogy végül megfogadtam a jótanácsot és vettem egyet. Azóta pedig nincs megállás, lázasan kutatok mindig újabb és újabb határidőnaplók után, hogy megtaláljam a tökéleteset. Azt, amelyik szép, vicces, nem túl giccses és van benne mindennek hely. Most azt hiszem, megtaláltam.
Igaz, jelenleg is van egy határidőnaplóm, amiben mellesleg hely is van még, de éhezem az újra. Mivel is lehetne szebben kezdeni az évet?


Még tavaly (óh-úh, jaj, de vicces vagyok) találtam ezt az eszméletlenül jópofa példányt. Igen. Ez egy lego-kocka. Egy kibebaszott lego-kocka. És ím, ilyenekre költöm azt a kis pénzem, ami még van...
Egyébként 4.080Ft volt, ami egyáltalán nem rossz nagyon jó ár! Ugyanis ezt a kis fickót két évig lehet használni (2011/2012) és egy rakat jelölőmatrica jár hozzá. Ráadásul jól is néz ki.


Hja, szóval ez is megjön valamikor, remélhetőleg még januárban. Ezt is eBay-ről rendeltem, egy rendkívül jó eladótól. Nagyon gyorsan postázza a csomagokat, amik extra gyorsan érkeznek.

5 comments:

Viccu said...

mauu de jól néz ki TT

Wolfy said...

:)
Ez tényleg csinos, drága. Sajnos nekem is jól jönne, de én elfelejteném használni is. :D

Timi said...

@Byou: Ugye? *Q* Alig várom, hogy írhassak bele végre!

@Gábor: Látod-látod, én már magasabb szinten vagyok e téren. :D

Viccu said...

Nekem is jó lenne valami hasonló aranyos TOT mert sok koncert is lesz meg minden ><

Wolfy said...

No nekem meg kellene egy jó portré objektív meg vaku, ami képes slave-re is, no és persze akár egy makró objektív + valami jó kis konzol és egy win7-es telefon. :D