Friday 7 January 2011

Favs of 2010

Csak hogy írjak valamiről, összegyűjtöttem a kedvenc "dolgaimat" 2010-ből.

» website
Jó ideig a Google Reader-t használtam kedvenc blogjaim követésére, de aztán rátaláltam a Bloglovin'-ra! Sokkal szebb és rendszerezettebb, mint a Reader. Szerelem volt első látásra.

» blogger
Picture taken from Jenny's blog.
Jenny, aka SushiCat. A blogbejegyzései mindig hosszúak és tartalmasak, rengeteg képpel megspékelve. A design-ja pedig mindig number one, nagyon jól össze tudja dobni! Ja, meg a stílusa is tetszik a csajszinak. :)

» game
Egy 3D-s chatprogram. Hasonló a Second Life-hoz, csak mozgás terén kicsit meg van kötve az ember keze. Viszont jó kis avatárokat össze lehet hozni és összességében jól kezelhető. Lájk!

» purchased item

Míg mások Hello Kitty-ért vannak oda, az én kedvenc karakterem Gloomy Bear, a gyilkos pink medve. Az eBay-nek hála pedig szert tehettem egy Gloomy-s cuccra, mégpedig erre a klassz kis pénztárcára! ^^

» show

Végre, végre egy sorozat, ami érdekel is. Nem csoda, hiszen tele van zombikkal! :D Imádom a zombikat, említettem már? Viszont iszonyú csalódott vagyok, hogy a The Walking Dead első évada csak hat részből állt. Második évadot követelek, most!

» movie

Harry Potter és a Halál Ereklyéi. Bár könyvben kétségtelenül tartalmasabb volt, a film is szerzett egypár szép pillanatot szerény személyemnek. Komolyabb, komorabb és összetettebb, mint bármelyik eddigi Harry Potter film. Nagyon tetszett, várom a júliusi(?) folytatást.

» book

A Huckleberry Finn kalandjait nem olvastam, de ezzel a könyvvel Mark Twain mindörökre levett a lábamról. Tökéletesen kifejezi a vallások (vagy inkább csak egy vallás) iránt érzett gyógyíthatatlan ellenszenvemet és az emberiséggel szembeni sajnálatomat. Csillagos ötös.

» magazine

Viaskodtam, hogy EGG vagy Popteen, de Kumicky miatt végül ez utóbbi nyert. Imádom az összeállításokat, a borítókat, és mindent. Jobb lenne, ha tudnék japánul olvasni, dehát ez van, ezt kell szeretni.

No comments: