Tuesday 11 January 2011

orders *2


Két egymást követő napon jöttek meg a csomagjaim, nagyon örültem nekik a sok tanulás és doga közt!  (Nehéz végzősnek lenni...)

Hétfőn az epistickes rendelésem futott be, ami állt: nyilvánvalóan egy epistickből; egy csomag brandless műszempillából; valamint két frufrufogó masniból, amik közül egyet Fruzsinak adtam, aki a legcukibb padtárs .


Amit eddig kipróbáltam, az maga az epistick és a masni volt. Örömmel mondhatom, hogy meg vagyok elégedve! A Minnie-masni rendesen megfogja az ember haját, csak bele kell csúsztatni és kész. Nem csúsznak ki tincsek alóla, mint egy normális csatnál. Az epistick pedig tényleg eltávolít minden apró pihét az arcról. Azonban... iszonyatosan fáj!  Eleve nem bírom a fájdalmat, de ez... brr.

A mai csomagom pedig a várva-várt LEGO-s határidőnapló!  Cuki, vastag és nem hajlik olyan hülyén, mint az eddigi noteszem. Sok matrica van hozzá és sok benne a free note~
DE! Nagyon furcsállom, hogy 12 helyett 13 hónap van benne - a heti jegyzetek viszont csak hét és fél hónapig tartanak ki!  jövőre megint új füzettel kell kezdenem a tanévet...
A felosztása is más, Úgyhogy mint az előző naplónak. Abban volt egy havi terv, egy bónusz lap a hónaphoz, hozzá tartozó öt oldal heti terv, aztán elölről az egész. De ebben egymás után van az összes havi terv, azután pedig a gyér heti tervek... 


Most csak ennyi, még tanulnom kell holnapra és nem ártana összerámolni az asztalon sem... 
Bai bai!

17 comments:

Viccu said...

nyauuu de jól néz ki az a határidő napló TT~ én akinél rendelted egy másfajta ilyenen színeset néztem, de már nincs nagyon értelme megrendelni .-. mert január üresen marad és nem tudom mikor lesz pénzem ..

Timi said...

Általában két kalendár van bennük, szóval nem muszáj januárnál kezdeni. :) Mivel sok naplónál te írod be a dátumot meg minden. Ez is olyan, van is güri vele. :D

Timi said...

Kalendár... anyám... szóval naptár. xD Kezd agyamra menni az angol.

Viccu said...

nem gond XD nyugii~, hát jól van XD, majd talán ha apum fizut kap lehúzom XD aztán majd segítesz ha összejön. ugye segítesz? TOT jha és majd sok sikert a vizsgákhoz nekem még 2 évem van owo vagy 3 ...

Wolfy said...

Mi az az epistick? Ő.Ő

Viccu said...

elem nélküli epilátor arcra XD, szóval megkell hajlítani. görgetni a két végét úgy felfelé menni az arcon vele, és kitépi a kis pihéket az arcon >:3, meg pl nőknél akinek sötétebb a szőre látszik bajusz is, és azt is lelehet vele szedni x3. amúgy youtube search->epistick és első videó XD ennyi.

Wolfy said...

Au... de örülök, hogy nem vagyok nő és Timi szereti, ha borostás vagyok... :P

Viccu said...

hát ennyivel könnyebb, én is örülnék ha nem lennék nő ehh :"DDD

Wolfy said...

ma már megoldható probléma :D

Viccu said...

igaz :"D de kukit nem tudok növeszteni :"D

Wolfy said...

növesztenek neked. :D

Viccu said...

de azt csak pipilésre lehet majd használni XD másra nem~

Wolfy said...

Hiszed! Nem ismered te még a modern tudomány csodáit!

U.I.: http://palyazatok.org/tamop-3211101-nevelesi-oktatasi-intezmenyek-tanorai-tanoran-kivuli-es-szabadidos-tevekenysegeinek-tamogatasa/

Ilyen órát rendeltem. :)
Tippet köszi Timimnek! ^_^

Viccu said...

Hát meglehet O^O, majd ha nyerek a lottón férfivá operáltatom magam XDDD

Timi said...

@Gábor: Rossz linket tettél be.. xD

@Mindkettő: Ne tessék már itt ilyen csúnya dolgokról beszélni! :D

Viccu said...

csúnya? owo ez nem csúnya owo majd legközelebb kicsillagozom TOT XD.

Wolfy said...

http://www.etsy.com/listing/63150341/dark-skeleton-pocket-watch-on-a-pocket