Sunday 13 March 2011

orders*5 // Candy Brown + linkek

Pénteken megjött a PinkyParadise-os csomagom is, csak nem volt kedvem bloggolni róla. Az alábbi képen a szememben látható lencséket rendeltem (EOS Candy Brown), Diamond Lash pillákat (Fairy Eye) és Rohto Lycée szemcseppet. 

A lencse picit még kényelmetlen, első pillantásra pedig mindenkinek ijesztő; de mindenképpen drámai és szerintem nagyon is szép.
A szempillákat még nem próbáltam ki, de elég jónak tűnnek. Nem túl hosszúak, inkább dúsító effektjük van...
A Rohto Lycée szemcseppet pedig egyenesen imádom! Nagyon picike (8ml), ezt az egyet sajnálom, de a hatása - az fenomenális. Egy-egy csepp mindkét szemedbe, aztán jöhet a friss, hideg, mentolos érzés; na meg a fehér szemgolyó, mivel ez a szemcsepp fehérít is. Nagyon klassz, főleg, ha már el vannak fáradva a szemeid. o3o




Pénteken a helyi (értsd: egyetlen normális) kocsmában voltam nőnapon, mivel be volt ígérve éjfélre egy chippendale fiú. Senkit nem ismertem, pedig állítólag mindenki helyi volt. Két lánnyal összeismerkedtem, meg anyám valami régi ismerősével, akivel elmentem billiárdozni. Visszatérve könnyítettem a tequilától túlterhelt gyomromon és úgy döntöttem, hogy megnézem a show ráadás részét. Hogy is fejezzem ki magam - undorító volt. Ja, és nagyon unalmas, mert a pasi mindig ugyanazt csinálta. De azért nem volt rossz este.
Tegnap vízipipázni mentem be ugyanoda pár barátommal, bár nagyon sokan nem jöttek, ami kicsit szíven ütött. Így utólag nem bánom, mert a péntek este és a délelőtti takarítás miatt nagyon fáradt voltam, még éjfél előtt le is léptem...

Ma pedig családi ebéd volt, apukám névnapját ünnepeltük. Pucoltam és vágtam narancsot, banánt, mandarint, mangót, kiwit és krumplit. Szeretek hámozni. :'D Mindegy, szóval most egy csomó maradék kaja van itthon, amit még a hosszú hétvége alatt muszáj lesz elfogyasztanunk, mert különben a kutyák zabálják meg.


(Ha lenne dioptriás, én is lecsapnék rájuk... (T0T);; )

(Végre ki vannak válogatva...)

2 comments:

mia said...

hú olyan szépek ezek a lencsék, és jól áll !
én is nézegettem őket, de sehol se találtam dioptriásat o.o meg drága is, geot tudok 10 dolcsiért is rendelni, az eos meg minimum 20 mindenhol..

Viccu said...

nagyon csini a kontaktlencse x3