Friday 4 March 2011

gadgets

Mivel csütörtök óta itthon gubbasztok az újonnan visszatért torokgyulladásom miatt, hosszú hétvégém van. Ami azt jelenti, hogy posztolok. Igen, megint. xD

Adtam egy-két hasznos mütyürt az oldalhoz. Az egyiket már a főoldalon észrevehettétek: follow gomb, amivel egy kattintással a blog rendszeres olvasói lehettek. (^_^) Aki tényleg fel szokott járni a blogra, annak hasznos lesz; meg nekem is, mert így tudom, hogy mégis hányan olvasnak.
A másik egy kis widget minden poszt alján, amivel meg tudjátok osztani az adott bejegyzést. Facebook-on, e-mailben, akárhogy. Azt hiszem, nyomtatni is lehet vele, de nem tudom, hogy működik-e. ;;
A harmadik pedig az, hogy most már lapozhattok az oldalak között, magyarul az archívum használata nélkül is megnézhetitek a korábbi bejegyzéseket. Ennek, vagyis a BLOG modulnak az alján találtok egy olyan szöveget, hogy "« previous [HOME]". A "« previous"-ra kattintva mehettek vissza a bejegyzésekben. Ennek van egy next-es párja is ugyebár. Ami sokakat összezavarhat, az az, hogy amikor rákattintotok erre a linkre, kikerültök a főolalra. Ilyenkor újra a BLOG fülre kell kattintani. Sajnálom, ezt nem tudom hogy megoldani. :S

A bloggoláson kívül persze tanulok is, vagyis próbálok... Az osztályomban nekem kell kidolgoznom az Örkény István tételt. Persze, önként vállalkoztam rá, mert szeretem Örkényt, de tudjátok, mennyi infót lehet találni róla a neten?
Igen. Keveset. (=__=) Úgyhogy a tanárnőm adott egy könyvet, amiben benne van egy tétel, de azért ne teljesen abból írjam ki. Wikipédia + könyv, dehát mégis muszáj másolnom, mert máshogy ez nem lesz két oldal!!


Megj.: Már csak kilenc bejegyzés kell a 100-hoz! (*0*)

9 comments:

Viccu said...

www jobbulást drága~ a legrosszabb betegnek lenni, és sok sikert a tétel kidolgozáshoz, küldöm az enerdzsít XD. és sosem baj ha posztolsz *v*

Timi said...

Köszi! x3 Az oké, hogy posztolok, csak igazából felesleges, mivel olvassa a blogot kb. 2-3 ember szerintem. :D

Viccu said...

Hát én legtöbbször magamnak írok, aztán ha valaki elolvassa elolvassa, ha nem meg nem. Legalább kiírtam amit akartam, bár örülök ha néha valaki ír valamit x3

Timi said...

Hát jó, de az én blogom meg nem naplószerű annyira, szóval azért van cikk, ami a köznépnek is érdekes lehet(ne). T-T Meg ahhoz képest, hogy statisztikában mennyi látogatója van az oldalnak, (csak két rendszeres olvasóm van hivatalosan, meg) elég kevesen kommentelnek, amit hiányolok. Azért jó lenne valami visszajelzés, hogy valami alapján fejlődhessek.

Timi said...

Pontosítok: 3. =w= Szeretlek Mia~

Viccu said...

Hmm mondjuk az igaz, lehet kicsit hirdetni kéne, mondjuk nem a legjobb módszer vagy kitudja. >o<

Timi said...

Pedig elég sok cserét kértem meg minden. :C Na nem baj, majd idővel! ^^

csenge said...

szia~~~

először is jobbulást :D másodszor meg hajrá a tételekhez, szerintem ha jobban leszel látogass el egy könyvtárba ott biztos vannak infok róla :O mikorra kellene?

ohh, láttam fenn vagy twitteren, nem baj, ha követlek? ^^"

a kommentek miatt meg ne aggódj, majd lesznek, meg követők is :D

Timi said...

Köszi! (; w ;) Igazából már egy oldal meg van belőle, a többit meg csak be kell gépelnem, de olyan soook. xD

Nyugodtan, bár nem tweetelek túl gyakran. :D Köszi a biztatást! (^.^) Remélem, igazad lesz. :)