Friday 11 March 2011

EGG & PopSister march

Tegnap megjött a legutóbbi eBay-es rendelésem a két magazinnal! (*0*) Annyira beléjük vagyok szerelmesedve, hogy azt körül se tudom írni rendesen. Ma bevittem a suliba is, hogy más is végiglapozgathassa őket.
A szállítás során az EGG gerincének alja egy kicsit megsérült... (T-T) De ezt leszámítva sértetlenül, egész gyorsan megjött a rendelésem.


Az első, ami feltűnt, az, hogy mindkét újság nagyon nehéz és vastag! Hozzá sem mérhető az itthoni minősíthetetlen szennylapokhoz (Glamour, Joy, stb.). Minden oldal telezsúfolva ruhákkal és rengeteg szöveg is van benne, amit persze nem tudok elolvasni. (^-^);;
Egészen biztos, hogy fogok még rendelni japán magazinokat, nekem már ez is megérte. Spórolásra fel!


2 comments:

Viccu said...

müü én még várok a magazinomra TT, szerintem jövőhét körül foghatom majd a kezemben, én is újra spórolok XD , már egy 1000-t félre raktam amim apumtól kapott pénzből maradt x3.

naochii said...

nekem is kell *-*