Thursday 30 December 2010

my c.lens♥


Nem is tudom már, hogy mikor rendeltem az első körlencsémet... Eddig hat pár volt a birtokomban. Ebből kettő sérült volt, egynek pedig lejárt a "szavatossági ideje". Úgyhogy, mint ahogy a matekzsenik már kitalálhatták, most három fajta lencsém van.

Az "eredeti" szemem - viszonyítás céljából. :)

{ Régi lencsék: GEO Nudy Grey, Barbie Big DM23 Brown, GEO Natural Brown }


GEO Nudy Brown

Brand : Geo Medical

Diameter : 14.0mm
Water Content : 38%
Base Curve : 8.6mm
Life Span : 1 year disposal


Amint láthatjátok, nagyon szeretem a Nudy modelleket. Különlegességük, hogy a színük nem telt, félig átlátszóak, így valamennyire látszódik alattuk a valódi írisz. Így egy világosabb körvonala lesz, ha az írisz kisebb, mint a lencse, ami nagyon szép tud lenni. Sokan csak ezért az "effektért" vesznek Nudy-t.
Páran kifogásolják, hogy ezek a lencsék úgy néznek ki, mint egy hüllő szeme. Valamilyen szinten ez igaz, nekem is mondták már, hogy micsoda kígyószemem van. De nem csúnya értelemben. ;)

GEO Nudy Blue

Brand : Geo Medical

Diameter : 14.0mm
Water Content : 38%
Base Curve : 8.6mm
Life Span : 1 year disposal

Ugyanaz, mint a Brown-nál. A kék szín nem olyan élénk benne, sokszor szürkésnek látszik.

GEO Tricolor Green

Brand : Geo Medical

Diameter : 14.0mm
Water Content : 38%
Base Curve : 8.6mm
Life Span : 1 year disposal


Bár ez is 14 miliméteres lencse, a pigment kisebb részen terül el, úgyhogy ezek elég csalókák. Inkább sima színes kontaktlencsék, mint körlencsék, nem nagyítják igazán az íriszt. A színük viszont nagyon szép, ahogy a nevében is benne van, három árnyalatú zöld. Ez a legtermészetesebb a jelenlegi három lencsém közül.

3 comments:

zaku-chan said...

imádom!!^^

Viccu said...

nekem a barna tetszik, bár mint mondtam nekem nem szívem a GEO lencse, viszont az a zöld is nagyon szép x3

Timi said...

Nekem is a barna a kedvencem, szeretem, hogy beleolvad a saját szemszínembe. ^^