Tuesday 28 December 2010

circle lenses FAQ

{ Mi a circle lens magyar megfelelője? Ehh. Körlencsének fogom hívni, jó? Nincs jobb ötletem. }

A körlencsék elengedhetetlenek egy gyaru számára. A műszempillák mellett ez kölcsönzi a legdrámaibb hatást a sminknek.
Különböző színben, méretben és márkában kaphatóak. A legnépszerűbb márkák talán a GEO és az EOS. Ezek könnyedén beszerezhetők online, igen olcsó áron is. Azonban vigyáznunk kell,  nehogy hamisítványt vegyünk, ugyanis a nem eredeti lencsék akár egészségügyi problémákat is okozhatnak.

Egy pár körlencse ára általában 4-6.000Ft körül van. Nagyon kedvező az áruk, ugyanis egy pár lencsét egy egész évig lehet használni. Azonban nem tanácsos minden nap körlencsét hordanunk, ugyanis ezeknek kisebb a légáteresztő képességük, mint egy átlagos kontaktlencsének. (Épp ezért hívják őket kozmetikai lencsének - első sorban esztétikai értéket szolgálnak.) Fontos az is, hogy 8 óránál tovább ne nagyon hordjuk őket. A szemcsepp is kötelező! Ezekkel a lencsékkel gyorsan kiszárad a szem.

Ugyanúgy kell karbantartani őket, mint az átlagos lencséket. Minden használat után, használaton kívül pedig hetente cserélni kell a kontaktlencse folyadékot, amiben áznak, és havonta nem árt megtisztítani őket sóoldattal. (Mivel színesek, ezeken a lencséken nem olyan könnyű észrevenni a szennyeződést.) Ha az ember elkap valamilyen szemfertőzést, tilos hordani a lencséket, mert tovább hordozhatják a kórókozókat! Ilyenkor sajnos ki kell dobni őket...



Tipp: 14 miliméternél szélesebb lencséket nem nagyon ajánlanék annak, aki nem ázsiai. A nyugati embereknek egészen más az arcfelépítésük, nem olyan babás, így az extra nagy lencséktől sokszor inkább undok földönkívülinek néznek ki, mintsem aranyosnak. (Tapasztalat. xD)

A következő posztban bemutatom a saját lencséimet. Bye bye

16 comments:

Viccu said...

És mi van azokkal akiknek ázsiasabb pl az arcfelépítése, és nem félvér meg meg hasonlók. Azok is úgy fognak kinézni mint az ufók :3?

Timi said...

Nem tudom, nem biztos. :D De a 14.5 milis lencse nagyon nagy és nem mindenkinek áll jól (szerintem).
Ki kell próbálni, az a biztos! ^^

Viccu said...

Na igen mert ugye valakinek alapból nagy szemei vannak nem az íriszt tekintve és berakja a kontaktlencsét na az szörnyű. soompi fórumon szoktam nézni és néha elborzadok páron, bár eddig egy kettő volt ami kivágta a biztosítékot XD. Hát én is szívesen kipróbálnám, sőt terveztem is a rendelést már mióta, de nem jutok el addig pénzügyileg.. pl ennek a csajnak elég érdekesen áll szerintem http://i43.tinypic.com/mrmes.jpg

Timi said...

Jajj, az a csaj amúgy is olyan szörnyen néz ki... xAx Amik vannak fent képei Soompi Circle Lens Photobucketen... Unf. Meg azt bírom, mikor úgy készítenek fotót a lencsékről, hogy smink nincs rajtuk... NEM SZABAD! XC
Tudok 10$-ért GEO lencséket, érdekel? (Csak ide nem írom ki a linket, mert az reklám. xD) Eredetiek, csak kell várni rá, mert csoportos rendeléssel szerzi be a csaj.

Viccu said...

Jónak tűnik csak én még annyira nem vagyok benne a rendelésekben O3O, vagyis külföldről eddig nem igazán rendeltem és parázok :"D hogy valamit elcseszek és elszáll a pénzem. Meg a GEO lencse nem igazán jön be >^<. EOS ba néztem a Max Pure Greyt TOT annyira szép. Meg olyan kontaktlencsét keresek most ami a The GazettE énekesének Rukinak van. http://oi51.tinypic.com/2qbwqpv.jpg elég rosszul látni de erre hajtok vagy hasonlóra. Mert akkor itthon lenyomnék egy civil-cosplayt de úgy igazán nem öltöznék be Rukinak XD. Hát igen nem szabad smink nélkül de pl egy uljjangnak smink nélkül is jól áll :3 tényleg függ az arctól meg az ember szemétől, mert valaki természetesen is aranyos és nem kell rá sok smink majd egy kiss alapozó vagy bb cream a karikákra, még egy spirál belefér és kész. De most is találtam olyat aki nem volt sminkelve csak agyon alapozva ._. megrontotta gyermeki lelkem XDD *jajj mennyi beszélek* meg a rendelés ugye ált paypal módszerrel megy és grr >< ezért keresek mindig olyan embereket akik tapasztaltabbak ilyen téren >3<.

zaku-chan said...

http://images.plurk.com/6758418_5e29c9fa3eba9f9e0c4b7b58d20a0216.jpg engem az ilyen és ehhez hasonló képek örjítenek meg >.<

Timi said...

Byou: EOS lencsét legolcsóbban 15$-ért tudok. :) Asszem Max Pure Grey is van... Én régen Brown-t akartam.
Ulzzangok is sminkelik magukat azért elég rendesen szerintem. Már amennyire én látom, szóval ők se hordanak körlencsét a la natural~ :D
Nem baj, hogy sokat beszélsz, örülök, hogy végre, véégre valaki olvassa a blogom. :'D Egyébként ha gondolod segíthetek rendelni, nem nagy cucc, ezerszer csináltgam már. Online shopping addict vagyok, ismerek milliomegy helyet. :D Meg van PayPalom.

zaku-chan: ...? :D Nem értem.

Viccu said...

Hát pl az uljjang modellek többsége azért annyira nem, szóval minimálisan, nem olyan szinten mint a gyaruk. Meg csak némelyikük hord lencsét. Még a fiúknál is x3. Hmm *o* az jól hangzik, hogy csak 15$ mert én az ilyen 24$-et már drágállom és most másra is spórolgatok, koncertjegy meg márciusi The GazettE dvd XD az pedig nem olcsó XD.Én amúgy csak most Childnél bukkantam rád owo, mert nehéz azért ilyen embert találni >3<. És annak is örülnék ha segítenél, bár ez nem mostanságra jönne össze XD. És most egy kis más téma te is szereted a Panty & Stockingot? *o* én youtubeon végig néztem 12ig részig angol felirattal, nem értettem mert nem tudok angolul XD de sztorit levágtam hogy áhá szóval erről van szó XDD.

Timi said...

Hogy szeretem-e? SZERETEM-E? Nem. I-má-dom. Nagyon válogatós vagyok anime téren, de ez, ez, szóval, pff. Nem nézted még meg a 13. részt?! Omg. Pedig nagggyon durva csattanó van a végén. :D Nézd Anime44-en, jobb a minőség, meg fent van egy csomó minden.
(Am. honnan vágod, hogy szeretem a P&SwG-t? :D)

Viccu said...

Mivel ott fityeg Wishlisten XD a DVD, nem még nem láttam, de tubeon is jó minőségben van HD *o* ahhhh, még nem de a 12.nél mikor Brief farka a kulcs XD ááááá azon beszartam XD. Én is csak olyat nézek meg ami érdekel meg jól hangzik. Ja és nekem kell egy házi Chuck izé kutya szerű valami XDD letudnám vezetni magam rajta. Garterbelten is kiakadtam mikor szerencsétlen srácot elvitte ilyen csak melegeknek való "negyedbe" talán XD ááááá

Timi said...

Igen, azóta sikerült nekem is észrevennem... xD
Brief és Garter is nagyot alakít az uccsó részben, de főleg Chuck. :D Meg a leglegvégén Stocking, de nem mondok semmit, nem akarok spoilerezni. :D
Amúgy neked most melyik blogod működik? Egyik sem? Akartam kérni linkcserét, hogy ~terjesszem az igét~. xD

Viccu said...

ááá nekem csak tumblr van mint blog, itt nem nagyon tevékenykedek csak ha kommentelek ilyen blogokhoz x3 amúgy tudok linkelni ilyen képernyőn mászkáló Stockingot meg Chuckot XD. Jha és én is megpróbáltam az a giveaway izét de már megbántam XDDD elcsesztem XD TT ááá

Timi said...

Tumblr nekem 3 van, egy aktív. :D Nem működne nálam, nem Windows op. rendszerem van, de azért kösz. ^^

Viccu said...

Ohh értem TT nekem egy és egy aktív XD meg annyira nem is szeretek nagyon blogolni csak ha úgy tartja kedvem owo.

Viccu said...

De kilinkelhetlek oda ha akarod :3

foxy said...

Mako-tan! Azt akarom megkérdezni, h ezek kemény lencsék vagy lágyak?
Meg, kell hozzá nézni a szem-görbületet vagy mi a fenét? mert hallottam, h az se mindenkinek ugyanolyan, és elég zavaró ugye, ha nem terül szét rendesen a szemen.